2 Ocak 2013 Çarşamba

Yıl Başı Gecesi ve 2012ye tesekkur

Yılın son ayı olan aralık , en süslü, en görkemli ay. Her yer ısıklar içinde her agaç süslü püslü , her sokak o gece için hazır beklemede...
E tabi dört bir tarafım bu coşkuyu yaşarken bende payıma düşeni alıyorum. Evimizdeki ağacımızı süslüyorum (bu yıl süslemedim çünkü kızım yeni ayaklandı, agacı devirip kendine ve etrafa zarar vermesinden korktum) kızıma kırmızı kıyafetler begeniyor ve en önemlisi yeni yıla girecegimiz gece ne yapacagımıza dair planlar yapmaya başlıyorum.
Yeni yıl gecesinin bizim için bir anlamı daha var ki o da sevgili eşim, aşkımın doğum günü olması.
Bu yıl biz yeni yıl gecesi yapilabilecek alternatiflerden bir arkadaşımızın evindeki sakin ve sade davete katılmayı seçtik.
 Ev sahibi arkadaslarimiz ile birlikte toplam 3 aile amsterdamda,sicak bir ev ortaminda yeni yila girmek uzere gunler oncesinden sozlestik.




Gittiğimizde harika hazırlanmış bu yılbaşı sofrası bizi bekliyordu. 
Hollandada yaşayan %100 türk aileleri olarak klasik yılbaşı akşamı geçirdik. Sofra bize gecenin geç saatlerine kadar eşlik etti. Tv de türk kanallarındaki yılbaşı özel programlarını seyrettik. Oyun oynamak istedik ancak çocuklarımız buna izin vermedi , gözlerimizi üzerlerinden ayıramadık henüz çok küçük oldukları için :)


Sevgili eşimin doğum günü kutlamasını yapmasak olmazdı. Gerçi kendisi bu tip seylerden hoşlanmıyor ve istemiyor. Bana özellikle tembih etti sakın orda pasta kesme işi çıkarma dedi ancak ev sahibi sevgili Babür Ailesi durur mu :) işte mesutun pastası ...



Saatler avrupa saati ile 12 yi gösterdiğinde heryerde havai fişekler atılmaya başladı
Ne yazık ki foto çekemedim çünkü hava yagmurlu ve soğuktu. Evden görebildiğimiz kadarı ile yetindik. Yeni yılın ilk dakikalarında şampanya da patlattık ancak onunda fotografının olmamasının nedeni Duru'nun çok uykusunun gelip huysuzlaşmış olması . Ve ben yeni yıla Duru ile ilgilenerek girdim :))

Saat 12 de instagramda ''hosgeldin 2013'' notu ile bu fotoyu paylaştım



2012 benim icin guzel gecti,sevdiklerim ve ailem benden kilometrelerce uzakta da olsa esim kizim ve ben onlarin iyi haberlerini aldik ve bizde burda iyi olduk. sukurler olsun !
burada tanidigimiz kislerle arkadasligimiz ,dostlugumuz bir yil daha eskidi ,daha bir baglandik birbirimize. 
cekirdek aile olarak seyahatlere ciktik guzel yerler gorduk.hep yogun olduk bu yogunluktan dolayi memnun olduk,zira hic bir sey yapmadan bu uzaklar cekilmezdi.
canim kizim Ela Duru her gecen gun biraz daha buyu(yor)du ve sadece bu bile bizi mutlu etmeye gulumsetmeye yetti... 
tesekkurler 2012 ve merhaba 2013...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder