4 Ocak 2013 Cuma

Alış-Veriş Günlüğüm

Son 15 aydır Zara'ya takmis durumdayim. Nedeni malum, kizim ! Zara'nin bebek ve cocuk koleksiyonuna bayiliyorum. Her nerede bu magazayi gorsem mutlaka cocuk reyonuna ugruyorum ve asla elim bos cikmiyorum.
Bilenler bilir , Zara'nin cilgin yeni yil indirimleri basladi . Magazadan aldiklarim yetmiyormus gibi bu defa internetten de siparis verdim. Cunku begendigim seyleri magazada bulabilmem buyuk sans isi ve bende isimi sansa birakmayi sevmiyorum :) Herneyse gecen persembe vermis oldugum siparis araya yilbasi da girince bugun (cuma) elime ulasti.
Bende kizima aldigim bu guzel cicileri sizlerle paylasmak istedim...



             


Zara'nin t-shirtleri hem zevkle tasarlanmis hem de cok kullanisli.Duru icin bunlari sectim.
Hepsi uzun kollu ve beden olarak da buyuk,ben indirimi degerlendirip gelecek yil icin stok yaptim :)


Bu etek ve gomlegide yine gelecek aylari dusunerek aldim.Malum buralarda yaz pek yasanmaz bu kiyafetleri ilk bahar ve sonbaharda severek kullanacagimizi dusunuyorum.



Duru  minnie mouse'u cok seviyor. Tabii sevdiren kim,ben! Bu sevimli sweatshirtu gorur gormez attim sepete. ''I love shopping'' :)





Kucuk kalp desenli , kurdela detayli bu hirka da onumuzdeki kis
 bol bol giyilecek olanlardan...




Hepsi bu kadar ... Umarim hosunuza gitmistir. Sevgiler...







10 yorum:

  1. blogunuz hayırlı olsun,
    ziyaretiniz ve güzel yorumunuz için çk teşekkür ederim, herzaman beklerim,
    buarada cicilerini güle güle giysin prenses...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim elbette gelecegim görüşmek üzere

      Sil
  2. gule gule kullansın kuzu;ancak son zamanlarda cıkan zara ve dıger unlu tekstıl zıncırlerının saglıga zararlı urunler kullanması ıle ılgılı yazılar sebebıyle ara verdım bende

    YanıtlaSil
  3. Malesef bende okudum ancak saglıga zararlı degilde doğaya zararlı üretimde bulunuldugu yazıyordu. Tabi doğaya zararlı olması direkt sağlığa zararlı anlamına geliyor ama ben inanmak istemiyorum açıkçası kanıtlanmış bi şey göremedim. Bu şekilde suçlanan o kadar çok marka var ki birini almasam diğerini alacagım. Siz ne alıyorsunuz kuzulara???

    YanıtlaSil
  4. blogunuz hayırlı olsun, minik duru sağlık ve neşe içinde kullansın cicilerini.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloğuma. Güzel yorumunuz ve iyi dilekleriniz için de çok teşekkür ederim. Sevgilerimle...

      Sil
  5. hepsıde cok guzel ıyı gunlerde kulanın

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuz hayırlı olsun, benim de son zamanlardaki uğrak yerlerimden birisi Zara, büyümüş de küçülmüş gibi oluyorlar bunların içinde:)güle güle kullansın minik hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok dogru soyledınız gercekten büyümüşte küçülmüş oluyorlar sevimli şeyler...
      İyi dilekleriniz için ayrıca tesekkürler

      Sil