11 Ocak 2013 Cuma

# Neler Aldım Neler

Yolu hollandadan gecenler bilirler,burada carsi,pazar,alis-veris merkezleri saat 17.30u gosterdigi zaman kapanir.Hollandalilar oyle prensipli oyle rahatina duskun insanlar ki bu konuda asla taviz vermezler.
Bu konu ile o kadar cok anilarimiz var ki...
Hep ''o calisanlarinda bir ozel hayati olmali' mantigi ile yaklasirlar,burada emege verilen deger Turkiyedekinden milyonlarlarca kat daha fazladir diyebilirim.
Her neyse konuyu dagitmadan toparlayayim.Her yer bes bucukta kapanir kapanmasina ama sadece haftada belirli bir gun, her dukkan aksam saat 21'e kadar acik kalir.Haftanin bu gunune de ''koopavond'' ''alisveris aksami'' deniliyor. Mesela Amsterdamin alis-veris aksami persembe gunleri. Biz eskiden Rotterdamda oturuyorduk orada da sadece cuma gunleri heryer dokuza kadar acikti.
Hal boyle olunca, hemen her aksam evde olan biz, bari bugun evde durmayalim diyip gerek ailece gerek arkadaslarla alis verise adiyoruz kendimizi. Biraz dolasip,etrafa bakinip aksamda esimle bulusup yemegimizi yiyip vakitlice evimize geliyoruz ,degisiklik oluyor.
Iste dunde boyle gunlerden biriydi.
Bir arkadasimla ogleden sonra bulusmak uzere sozlestik ,sansimiza hava cok guzeldi, biraz alis-veris yaptik sonra starbucks'ta kahvelerimiz yudumladik. Duru icinde benim icin de cok keyifli bir gundu.
Aksam eslerimizde geldiler ve hepberaber biseyler yedik.Hafif atistiran yagmur ve uykusu gelen minik prensesimizle az biraz daha dolastiktan sonra ,guzel bir persembe ritueli daha son buldu.
Asagida dun yaptigim alisveristen birkac parca paylastim sizlerle.
Umarim sizde begenirsiniz :)

Bu organizatoru ne zamandir almak istiyordum.Her eve lazim cinsten.Dun bir magazada karsima cikinca hemen attim sepete.Cekmecede, cantalarin icinde duran sik kullandigim makyaj malzemelerimi gozumun onune bir yerlere koymayi dusunuyorum.

Clinique markasini cok begeniyorum.Bir cok urununu kullaniyorum. Dun bu urune rastladim .
Hafif renklendiricili lip balm.Cok fazla kullanip,kisa surede bitirecegime eminim.
Kucuk bir indirim de vardi ,cok severek aldim :)

Degisik parfumler kullanmayi seviyorum. Uzun yillardir kullandigim artik benimle butunlesen bir kokum var ama degisiklik de iyi geliyor. Degisik olarakta neden klasik kokulari sectigimi bende bilmiyorum :) Parfumlerim azalmisti ,bir parfum alacaktim ve elim burberry brit'e gitti. 
kokusu hafif,kisa zamanda bitiririm diye dusunuyorum.


Arkadasimi beklerken bir bijuteri magazasinda oyalanayim dedim. Tokalara herzaman zaafim olmustur. Asla elim bos cikmam. Hayatimda hic leopar detayi kullanmamis oldugum halde bu tac hosuma gitti aldim.Hatta hemen takip kullandim bile.
Minik renkli tokada tabii ki Duru icin alindi :) 


Bu urunde Duru icin alindi.Cocuklarin ellerinde ictikleri meyve suyu , sut kutularini saglama alip, etrafa dokulup sacilmasini onleyecek yaratici bir bulus :) Markasi Difrax sanirim turkiyede de vardi. Kaliteli,guzel bir marka.





Indirimde bulup gelecek icin aldigim bu crocs terlikleri (ki sandalette oluyor) duru cok sevdi. Simdiden giymeye basladi. Onundeki Hello Kitty ,kedi delisi kizimin favorisi.


Iste hepsi bukadar.herkese guzel haftasonlari diliyorum...

3 yorum:

  1. Hepsi çok gü<el Duru ve siz musmutlu kullanın :) blogunuzu yeni buldum bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın :) Güzel ve huzurlu günlerde:)

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullanın pembe yine beni çekti o terlikler o minik ayaklarda nasıl güzel durur allahım allahım bu modelleri bende cok severek giydiriyorum kızıma herhangi bir sorun cıkarmadı şimdilik çokta sağlam eskitemez bizim kızlar bu terlikleri ;)

    YanıtlaSil