7 Ocak 2013 Pazartesi

52-1 RAPORU

2013 yilindan koskoca bir hafta gitti bile :) Bende madem blog yazmaya basladim , her hafta bitiminde neler yapmisiz genel bir degerlendirme yapayim blogumda paylasayim dedim.Belki ileride donup baktigimda ise yarayabilir...
Nasil fikir ? 
Bu hafta benim icin sakin ve sessiz gecti. Dogru duzgun evden bile cikmadim. 
Kizim yilin ilk grip mikrobunu evimize getirdi. Kendisi hala hasta, nese ve enerjisi yerinde denebilir ama istahi ve uykulari biraz kacti malesef. Bende de bir kiriklik var ama hasta olmayacagim , olmamaliyim diyerek bu ugursuz mikroplari basimdan savmaya cabaliyorum.
Havalar malum kis ve soguk.Ama gecen yillarda bu zamanlar daha soguk olurdu diye hatirliyorum.
Turkiye de her yer karlar altindaymis haberlerde gordum, bizim burda yagmur bile yok bana ilginc geliyor. Simdi sanmayin ki gunluk guneslik buralar o da degil kapali kasvet dolu hava iste dunku postumda yazdigim gibi yani.
Neyse gelelim yilin ilk haftasina ;

Yeni yila boyle girmistik...

Ilk hafta,ilk grip... Bir once iyilessin melegim.


Pazar gunu arkadaslarimiz geldiler.Barbeku yaptik , esimin ellerinden nefis kebaplar
zevkle yenildi,guzel sohbetler edildi. 
Duru arkadasi Efe ile guzel zaman gecirdi...


Anneanne ve dede hic ihmal edilmedi...

hepsi bu...
eee sizin haftaniz nasil gecti ?



15 yorum:

  1. blog dunyasina hosgeldin :) kizinda cok tatliymis kocaman masallah ona.dedigin gibi buralar soguk ve karli bizde yeni atlattik ailece hastaligimizi umarim sizde biran once atlatirsiniz cok gecmis olsun!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim essra sizde bloğuma hoşgeldiniz.hemen bloğunuza gözattım ve takibe aldım.güzel paylaşımlarda görüşmeküzere .
      ps;sizlerede gecmiş olsun gribal enfeksiyonlar uzak olsun :)

      Sil
  2. çok geçmiş olsun güzel kızınıza...
    nekadarda masum girmiş yeni yıla :)
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok tesekkür ederim iyi dileklerinize , bütün cocuklar masumdur dünyanın en tatlı varlıkları degil mi ,bizden de sevgiler görüşmeküzere.

      Sil
  3. hosgeldın aramıza ve tez zamanda sıfalar dılerım mınık kelebege

    oh afıyetler olsun suan bu havada barbeku nasıl ınanılmaz olurdu onu dusundum =O

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum aranıza blog dünyanıza. İyi dilekler için tesekkür ederim.
      Evet karda da barbeku guzel olur gectigimiz yillarda yapmistik bizde :)

      Sil
  4. çok geçmişler olsun cnm.burası buz buz resmen .bugün eve giderken düşmemek için baya çaba sarfettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bir akdenizli olarak karda yurumeyi burada ogrendim , o da ne kadar ogrendigim tartisilir :) aman dikkat edin sizlerde :))
      Gecmis olsun dilekleriniz icin tesekkurler :)
      Sevgiler

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bir fikir bu haftanın kritiğini yapmak.benim haftama gelince ne olduğunu anlayamadığım kadar yoğundu ve en küçük oğlum Yiğit'te hastalanınca işler iyice karıştı:))toparlayacağız inşallah:))sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizede cok gecmiş olsun , bu haftanız iyi geçer umarım.işlerinizde kolaylıklar diliyorum sevgiler

      Sil
  7. yılın ilk haftası çok çabuk geçti, buhafta da kar yağarken, anlamadan geçicek sanırım, sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda kar yok ama gercekten günler su gibi geciyor .Bakalım bu kış nasıl gececek?

      Sil
  8. Her yerde kar var :) Sıcacık evlerimizde oturuyoruz ya evsizler, hayvancıklar ne yapıyor acaba? Güzel haftalar dilerim:) Kışı atlatalım önümüz bahar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafta ortasına geldik bile size de iyi haftalar, baharı düşünüp , planlar yaparak içimizi ısıtmaya devam :)

      Sil