2 Ocak 2013 Çarşamba

Minik Santa

Yeni yıl yaklaşırken her yerde gözlemlediğim bu hareketlilik süslemeler ışıklar beni de herzaman coşturur.
Aralık ayı başlarında Marks and Spencer.uk sitesinde gördüğüm minik santababy elbisesini kızıma almazsam olmazdı. Aslında başka kıyafetler almak için uğramıştım o siteye ancak tek beğendiğim bu kostüm oldu. (bu kostüm dısında kızım için ingilizce kitaplar da alış veriş sepetimde yerini aldı , daha sonra bununla ilgili post gelecek )

Kostum iki parca idi.Elbise ve kirmizi uzerine beyaz puantiyeli uzun corap... 
Cok sevdim ancak , eksik olan sapka, toka buna benzer aksesuariydi.Onu da ben tamamladim. Resimdeki taci amsterdamdan aldim,duz kukuleta zara home baby,simli ve tuylu olan ise almanya/frankfurt gezimizden.(duru icin biraz buyuk kendime almistim ama cok yakisti tatlima)


Hem yılbaşı günü hem daha öncesinde bir kaç defa giydirip fotograflarını çektim. Tabii Duru'nun izin verdiği kadar mümkün olabildi...O kadar hareketli ki duzgun bir poz yakalayabilene ask olsun :)
Ama en guzel pozlari uyurken cektim.Bunlar benim kartpostallarim.
minik melegim ne guzel uyuyor degil mi ?


 

 

          

Kim ne derse desin , ben cocuklara boyle sevimli kostumleri cok yakistiriyorum.Bazi insanlar cocugunu ne kiliga sokmus diyebiliyorar ama ben kulak asmiyorum. bence bunlar guzel anilar . eminim Duru da ilerde kendi fotograflarina bakip cok eglenecek.
umarim sizde begenmissinizdir :))




3 yorum:

  1. ay çok tatlı YA. maşAllah.bloğumu ziyaretinizden sonra ben de size ziyarete geldim. blog alemine hoşgeldiniz. hollanda nın neresinde yaşıyorsunuz? sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Ziyaretiniz ve yorumunuz icin cok tesekkur ederim beni cok mutlu ettiniz .hollanda da amsterdamin 15 dk kuzeyinde purmerend adinda kucuk sevimli biraz eski bir kasabada yasiyorum. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlı bi kızın var, Allah bağışlasın. Çok şeker olmuş :) Ben de bloguma beklerim. http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil